רגב: "אי אפשר לחייב את החרדים לעשות אירועים מעורבים"

ישראל בן צבי No Comments on רגב: "אי אפשר לחייב את החרדים לעשות אירועים מעורבים"

שרת התרבות מירי רגב אומרת כי לדעתה משבר הגיוס תם וכי כעת כובד המשקל מונח על כתפי שר הביטחון אביגדור ליברמן | בהתייחסה לתרבות החרדית והתמיכה הממשלתית בה, אמרה: "התרבות זה לא מועדון סגור. עד היום רק מדינת תל אביב קיבלה והחרדים מעולם לא קיבלו"

צילום: דוד זר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) נאמה היום בפני עיתונאים חרדים בכנס להשקת תרבות חרדית בירושלים והתייחסה, בין היתר, למשבר הגיוס שנראה לקראת סיום. "המשבר תם" אמר רגב "ההגה כעת בידיים של ליברמן האם יגלה אחריות מאחר וראש הממשלה נתניהו הודיע שאין מצב שנחזור לקואליציה בת 61 מנדטים".

כשנשאלה שרת התרבות האם היא מכוונת לתפקיד אחר בכנסת הבאה, ענתה: "אני מכוונת לתפקיד גבוה יותר בממשלה הבאה".

רגב הוסיפה: "מי שקובע זה הקב"ה וזה מה שקובע".

בהתייחסה למצב התרבות בישראל אמרה רגב: "התרבות זה לא מועדון סגור. עד היום רק מדינת תל אביב קיבלה והחרדים מעולם לא קיבלו. כל מה שקשור למסורת זה היה "מוקצה מחמת מיאוס" מי שמנשק מזוזה ומי שהשתטח על קבר היה מחוץ "למועדון". התפיסה הייתה שהחרדים לא צורכים תרבות. החרדים עושים לגברים לבד ולנשים לבד וזו לא הדרה, זו צורת צריכת התרבות. אי אפשר לחייב את החרדים לעשות תרבות במעורב כך הם לא עושים תרבות. הם מביאים את התרבות על פי האמונה שלהם. הבאנו תקנה מקצועית שתאפשר לחרדים לקבל תקציבים".

רגב מספרת כי גובה התקציב עולה משנה לשנה: "גובה התקציב היה ב-2015 מיליון שקלים, ב-2017 עמד על 3,200,000 וב-2018 יקבלו שישה מיליון שקלים. עם כזה תקציב אפשר לפרוח".



0 תגובות